Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Halu palvella on onnistumisen...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Halu palvella on onnistumisen edellytys!" : asiakaspalvelualan oppikirjojen vuorovaikutusta käsittelevän materiaalin tarkastelua

"Halu palvella on onnistumisen edellytys!" asiakaspalvelualan oppikirjojen vuorovaikutusta käsittelevän materiaalin tarkastelua

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Nurminen, Päivi
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
Puheviestintä
Speech Communication
3132
asiakaspalvelu
oppimateriaali
oppikirjat
sisällönanalyysi
vuorovaikutus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11282
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11282

Similar Items

  • "Halu palvella on onnistumisen edellytys!" : asiakaspalvelualan oppikirjojen vuorovaikutusta käsittelevän materiaalin tarkastelua
    by: Nurminen, Päivi
    Published: (2001)
  • Myyjän ja asiakkaan vuorovaikutus : oppikirjan kirjoittaminen ja arviointi
    by: Pekkarinen, Ulla
    Published: (2013)
  • "Sait ylipuhuttua" : leipomoalan tuote-esittelijöiden arvioita viestintätaidoistaan, -tyyleistään ja -tavoistaan
    by: Gustafsson-Nurmi, Päivi
    Published: (2000)
  • Timantit työssään : kulta- ja kelloalan myyjien käsityksiä puheviestintäosaamisestaan asiakaspalvelutilanteissa
    by: Saaristo, Outi
    Published: (2007)
  • Puheviestintäosaaminen asiakaskeskeisessä teollisen alan yrityksessä
    by: Purhonen, Pipsa
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report