Nurminen, P., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, V., Communication, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2001). "Halu palvella on onnistumisen edellytys!": Asiakaspalvelualan oppikirjojen vuorovaikutusta käsittelevän materiaalin tarkastelua.
Chicago-viite (17. p.)Nurminen, Päivi, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Viestintätieteiden laitos, Department of Communication, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. "Halu Palvella on Onnistumisen Edellytys!": Asiakaspalvelualan Oppikirjojen Vuorovaikutusta Käsittelevän Materiaalin Tarkastelua. 2001.
MLA-viite (9. p.)Nurminen, Päivi, et al. "Halu Palvella on Onnistumisen Edellytys!": Asiakaspalvelualan Oppikirjojen Vuorovaikutusta Käsittelevän Materiaalin Tarkastelua. 2001.