Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Kielen kehitykseltään viivästy...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kielen kehitykseltään viivästyneiden viisivuotiaiden luku- ja kirjoitustaito ensimmäisen luokan keväällä

Kielen kehitykseltään viivästyneiden viisivuotiaiden luku- ja kirjoitustaito ensimmäisen luokan keväällä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Valkeinen, Susanna
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
Psykologia
Psychology
202
kielitaito
lukutaito
kirjoitustaito
kielen kehityksen erityisvaikeus
kielelliset häiriöt
dysleksia
koulutulokkaat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11127
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11127

Similar Items

  • Kielen kehitykseltään viivästyneiden viisivuotiaiden luku- ja kirjoitustaito ensimmäisen luokan keväällä
    by: Valkeinen, Susanna
    Published: (2005)
  • "Valitse suurin luku" : tutkimus numeeristen perustaitojen hallinnasta 12-16 -vuotiailla lapsilla, joilla on kielellinen erityisvaikeus
    by: Pulkkinen-Kantonen, Katja
    Published: (2012)
  • Kielen kehitykseltään viivästyneiden viisivuotiaiden varhainen kielitaito
    by: Partanen, Kirsi
    Published: (2001)
  • Kielen kehitykseltään viivästyneiden viisivuotiaiden varhainen kielitaito
    by: Partanen, Kirsi
    Published: (2001)
  • Varhaisterapian merkitys dysfaatikkolapsen koulupolulla
    by: Miihkinen-Kauppinen, Sirkka
    Published: (2008)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report