Seppä, E., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2006). Kirjain-äänneyhteyksien sekoittuminen riskilapsilla lukemaan oppimisen alkuvaiheessa: Tapaustutkimus seitsemästä esikouluikäisestä lapsesta.
Chicago-viite (17. p.)Seppä, Elina, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Kirjain-äänneyhteyksien Sekoittuminen Riskilapsilla Lukemaan Oppimisen Alkuvaiheessa: Tapaustutkimus Seitsemästä Esikouluikäisestä Lapsesta. 2006.
MLA-viite (9. p.)Seppä, Elina, et al. Kirjain-äänneyhteyksien Sekoittuminen Riskilapsilla Lukemaan Oppimisen Alkuvaiheessa: Tapaustutkimus Seitsemästä Esikouluikäisestä Lapsesta. 2006.