Seppä, E., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2006). Kirjain-äänneyhteyksien sekoittuminen riskilapsilla lukemaan oppimisen alkuvaiheessa: Tapaustutkimus seitsemästä esikouluikäisestä lapsesta.
Chicago Style (17th ed.) CitationSeppä, Elina, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Kirjain-äänneyhteyksien Sekoittuminen Riskilapsilla Lukemaan Oppimisen Alkuvaiheessa: Tapaustutkimus Seitsemästä Esikouluikäisestä Lapsesta. 2006.
MLA (9th ed.) CitationSeppä, Elina, et al. Kirjain-äänneyhteyksien Sekoittuminen Riskilapsilla Lukemaan Oppimisen Alkuvaiheessa: Tapaustutkimus Seitsemästä Esikouluikäisestä Lapsesta. 2006.