Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
Käytetyt suodattimet:
Asiasanat: Poista suodatin child rights
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Näytä rajaukset (1)
Asiasanat: Poista suodatin child rights
  • Vanhempien ammattikoulutuksen...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Vanhempien ammattikoulutuksen ja oppimista koskevien uskomusten yhteys lasten koulusuoriutumiseen ja suoritusstrategioihin 1. luokalla

Vanhempien ammattikoulutuksen ja oppimista koskevien uskomusten yhteys lasten koulusuoriutumiseen ja suoritusstrategioihin 1. luokalla

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pakarinen, Eija, Pylväs, Elina
Muut tekijät: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2000
Aiheet:
koulutustausta
vanhempien uskomukset
tehtäväsuuntautunut käyttäytyminen
tehtävää välttävä käyttäytyminen
lukeminen
matematiikka
occupational education
parental beliefs
task-focused behavior
task-avoidant behavior
Psykologia
Psychology
202
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10952
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10952

Samankaltaisia teoksia

  • Vanhempien ammattikoulutuksen ja oppimista koskevien uskomusten yhteys lasten koulusuoriutumiseen ja suoritusstrategioihin 1. luokalla
    Tekijä: Pakarinen, Eija
    Julkaistu: (2000)
  • Lapsen kokeman minäpystyvyyden ja tehtävätilannekäyttäytymisen yhteys sekä matematiikan taitojen kehittyminen alkuopetusikäisillä
    Tekijä: Pilli, Mira
    Julkaistu: (2021)
  • Matematiikan taidot ja niihin yhteydessä olevat motivationaaliset tekijät
    Tekijä: Könönen, Saara
    Julkaistu: (2014)
  • Myöhään ilmenevä ja kompensoituva lukivaikeus: ennustaminen opettajan arvioiden avulla
    Tekijä: Mikkonen, Mirva
    Julkaistu: (2015)
  • Task-focused behaviour and mothers' causal attributions in relation to dyslexia : a follow-up from age 8 to age 20
    Tekijä: Rajesh Syal, Samira, kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus