Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Vanhempien ammattikoulutuksen...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Vanhempien ammattikoulutuksen ja oppimista koskevien uskomusten yhteys lasten koulusuoriutumiseen ja suoritusstrategioihin 1. luokalla

Vanhempien ammattikoulutuksen ja oppimista koskevien uskomusten yhteys lasten koulusuoriutumiseen ja suoritusstrategioihin 1. luokalla

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Pakarinen, Eija, Pylväs, Elina
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2000
Subjects:
koulutustausta
vanhempien uskomukset
tehtäväsuuntautunut käyttäytyminen
tehtävää välttävä käyttäytyminen
lukeminen
matematiikka
occupational education
parental beliefs
task-focused behavior
task-avoidant behavior
Psykologia
Psychology
202
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10952
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10952

Similar Items

  • Vanhempien ammattikoulutuksen ja oppimista koskevien uskomusten yhteys lasten koulusuoriutumiseen ja suoritusstrategioihin 1. luokalla
    by: Pakarinen, Eija
    Published: (2000)
  • Lapsen kokeman minäpystyvyyden ja tehtävätilannekäyttäytymisen yhteys sekä matematiikan taitojen kehittyminen alkuopetusikäisillä
    by: Pilli, Mira
    Published: (2021)
  • Matematiikan taidot ja niihin yhteydessä olevat motivationaaliset tekijät
    by: Könönen, Saara
    Published: (2014)
  • Myöhään ilmenevä ja kompensoituva lukivaikeus: ennustaminen opettajan arvioiden avulla
    by: Mikkonen, Mirva
    Published: (2015)
  • Task-focused behaviour and mothers' causal attributions in relation to dyslexia : a follow-up from age 8 to age 20
    by: Rajesh Syal, Samira, kirjoittaja
    Published: (2018)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report