Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter erillisryhmäopetus
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter erillisryhmäopetus
  • Viisivuotiaan kielelliset taid...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Viisivuotiaan kielelliset taidot lukutaidon ennustajana

Viisivuotiaan kielelliset taidot lukutaidon ennustajana

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Gröhn, Mervi
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2003
Subjects:
Psykologia
Psychology
202
kielitaito
kieli
kehitys
lukeminen
oppiminen
dysleksia
fonologia
työmuisti
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10910
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10910

Similar Items

  • Viisivuotiaan kielelliset taidot lukutaidon ennustajana
    by: Gröhn, Mervi
    Published: (2003)
  • Viisivuotiaan kielelliset taidot lukutaidon, lukunopeuden ja luetun ymmärtämisen ennustajana
    by: Luostarinen, Hannele
    Published: (2004)
  • Varhainen kielenkehitys ja sen yhteys myöhempään luku- ja kirjoitustaitoon
    by: Tolvanen, Kaisa
    Published: (2007)
  • Tietokonepeli lukutaidon perusteiden oppimisympäristönä esikouluiässä
    by: Taanila, Maria
    Published: (2004)
  • Fonologisen tietoisuuden tehtävät ensiluokkalaisten lukutaidon ennustajina
    by: Huovinen, Marjo
    Published: (2001)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report