Syrjälä, P., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2001). Fonologisen tietoisuuden ja lukemaan oppimisen välinen suhde: Tapaustutkimus kymmenestä ensimmäisen luokan oppilaasta.
Chicago-viite (17. p.)Syrjälä, Päivi, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Fonologisen Tietoisuuden Ja Lukemaan Oppimisen Välinen Suhde: Tapaustutkimus Kymmenestä Ensimmäisen Luokan Oppilaasta. 2001.
MLA-viite (9. p.)Syrjälä, Päivi, et al. Fonologisen Tietoisuuden Ja Lukemaan Oppimisen Välinen Suhde: Tapaustutkimus Kymmenestä Ensimmäisen Luokan Oppilaasta. 2001.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.