Syrjälä, P., tiedekunta, Y., Sciences, F. o. S., laitos, P., Psychology, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2001). Fonologisen tietoisuuden ja lukemaan oppimisen välinen suhde: Tapaustutkimus kymmenestä ensimmäisen luokan oppilaasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationSyrjälä, Päivi, Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Fonologisen Tietoisuuden Ja Lukemaan Oppimisen Välinen Suhde: Tapaustutkimus Kymmenestä Ensimmäisen Luokan Oppilaasta. 2001.
MLA (9th ed.) CitationSyrjälä, Päivi, et al. Fonologisen Tietoisuuden Ja Lukemaan Oppimisen Välinen Suhde: Tapaustutkimus Kymmenestä Ensimmäisen Luokan Oppilaasta. 2001.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.