Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Koulusuoriutumisen sekä sopeut...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Koulusuoriutumisen sekä sopeutuvan ja ongelmakäyttäytymisen väliset yhteydet 8-vuotiailla lapsilla

Koulusuoriutumisen sekä sopeutuvan ja ongelmakäyttäytymisen väliset yhteydet 8-vuotiailla lapsilla

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Hänninen, Laura
Other Authors: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Psykologian laitos, Department of Psychology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
eksternaalinen ongelmakäyttäytyminen
internaalinen ongelmakäyttäytyminen
Psykologia
Psychology
202
lukeminen
kirjoittaminen
matematiikka
dysleksia
sukupuolierot
sopeutuminen
ongelmalapset
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10767
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10767

Similar Items

  • Koulusuoriutumisen sekä sopeutuvan ja ongelmakäyttäytymisen väliset yhteydet 8-vuotiailla lapsilla
    by: Hänninen, Laura
    Published: (2005)
  • Sopeutuva ja ongelmakäyttäytyminen sekä käyttäytymisen jatkuvuus 5- ja 8-vuotiailla
    by: Martikainen, Katri
    Published: (2005)
  • Lasten ongelmakäyttäytymisen kehityspolut ja niiden taustalla vaikuttavat tekijät
    by: Mäkelä, Marika
    Published: (2002)
  • Sopeutuva ja ongelmakäyttäytyminen sekä käyttäytymisen jatkuvuus 5- ja 8-vuotiailla
    by: Martikainen, Katri
    Published: (2005)
  • Lasten ongelmakäyttäytymisen kehityspolut ja niiden taustalla vaikuttavat tekijät
    by: Mäkelä, Marika
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report