Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Dialogifilosofian periaatteide...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Dialogifilosofian periaatteiden toteutuminen draamapedagogiikan kontekstissa

Dialogifilosofian periaatteiden toteutuminen draamapedagogiikan kontekstissa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Villa, Jaakko, Välimäki, Mikko
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1997
Subjects:
draamapedagogiikka
pedagoginen draama
dialogi
dialogisuus
interaktiivinen tutkimus
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10664
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10664

Similar Items

  • Dialogifilosofian periaatteiden toteutuminen draamapedagogiikan kontekstissa
    by: Villa, Jaakko
    Published: (1997)
  • Lukion ilmaisutaito ja draamapedagogiikka ilmaisutaidon opettajana toimivien näkökulmasta
    by: Virtanen, Jenni
    Published: (1997)
  • Pedagoginen draama persoonallisuudeltaan erilaisten lasten kokemuksellisena toimintana peruskoulun ala-asteella
    by: Kolehmainen, Paula, et al.
    Published: (1999)
  • Lukion ilmaisutaito ja draamapedagogiikka ilmaisutaidon opettajana toimivien näkökulmasta
    by: Virtanen, Jenni
    Published: (1997)
  • Kohti draamapedagogiikan dialogia : analyysi kielen perusluonteesta draamapedagogisen pelikentän mahdollisuuksien ymmärtämiseksi
    by: Taskinen, Riitta, et al.
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report