Korhonen, K., tiedekunta, K., Education, F. o., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (1999). Pedagoginen draama tunne-elämältään häiriintyneen oppilaan roolikäyttäytymisen kehittäjänä transaktioanalyysin, ryhmän sosiaalisten roolien ja fiktion pääroolien kautta tarkasteltuna.
Chicago Style (17th ed.) CitationKorhonen, Kati, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Pedagoginen Draama Tunne-elämältään Häiriintyneen Oppilaan Roolikäyttäytymisen Kehittäjänä Transaktioanalyysin, Ryhmän Sosiaalisten Roolien Ja Fiktion Pääroolien Kautta Tarkasteltuna. 1999.
MLA (9th ed.) CitationKorhonen, Kati, et al. Pedagoginen Draama Tunne-elämältään Häiriintyneen Oppilaan Roolikäyttäytymisen Kehittäjänä Transaktioanalyysin, Ryhmän Sosiaalisten Roolien Ja Fiktion Pääroolien Kautta Tarkasteltuna. 1999.