Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Luokanopettajaksi opiskelevien...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Luokanopettajaksi opiskelevien käsityksiä opettajan auktoriteetista sekä auktoriteettisuhteen synnystä ja säilyttämisestä

Luokanopettajaksi opiskelevien käsityksiä opettajan auktoriteetista sekä auktoriteettisuhteen synnystä ja säilyttämisestä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Ketola, Marinella
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
auktoriteetti
fenomenografia
käsitykset
luokanopettajat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10641
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10641

Similar Items

  • Luokanopettajaksi opiskelevien käsityksiä opettajan auktoriteetista sekä auktoriteettisuhteen synnystä ja säilyttämisestä
    by: Ketola, Marinella
    Published: (2001)
  • Kahden opettajan kokemuksia auktoriteetista
    by: Soiro, Netta, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Vanhemmuustyylit ja niiden yhteys kuudesluokkalaisten oppilaiden näkemyksiin opettajan auktoriteetista
    by: Jokela, Krista
    Published: (2012)
  • Kahden opettajan kokemuksia auktoriteetista
    by: Soiro, Netta
    Published: (2017)
  • Kultaista keskitietä etsimässä : vanhempien käsityksiä rajojen merkityksestä, auktoriteetista ja ruumiillisesta kurituksesta osana kasvatusta
    by: Kortesoja, Noora
    Published: (2010)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report