Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Luokanopettajaksi opiskelevien...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Luokanopettajaksi opiskelevien käsityksiä opettajan auktoriteetista sekä auktoriteettisuhteen synnystä ja säilyttämisestä

Luokanopettajaksi opiskelevien käsityksiä opettajan auktoriteetista sekä auktoriteettisuhteen synnystä ja säilyttämisestä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Ketola, Marinella
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
auktoriteetti
fenomenografia
käsitykset
luokanopettajat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10641
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10641

Similar Items

  • Luokanopettajaksi opiskelevien käsityksiä opettajan auktoriteetista sekä auktoriteettisuhteen synnystä ja säilyttämisestä
    by: Ketola, Marinella
    Published: (2001)
  • Kahden opettajan kokemuksia auktoriteetista
    by: Soiro, Netta, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Vanhemmuustyylit ja niiden yhteys kuudesluokkalaisten oppilaiden näkemyksiin opettajan auktoriteetista
    by: Jokela, Krista
    Published: (2012)
  • Kahden opettajan kokemuksia auktoriteetista
    by: Soiro, Netta
    Published: (2017)
  • Kultaista keskitietä etsimässä : vanhempien käsityksiä rajojen merkityksestä, auktoriteetista ja ruumiillisesta kurituksesta osana kasvatusta
    by: Kortesoja, Noora
    Published: (2010)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report