Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Vähitellen aina enemmän ja en...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Vähitellen aina enemmän ja enemmän uskaltaa" : tapaustutkimus luokanopettajan kehittymisestä uskonnonopettajana

"Vähitellen aina enemmän ja enemmän uskaltaa" tapaustutkimus luokanopettajan kehittymisestä uskonnonopettajana

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Elo, Timo, Huotari, Ari
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1997
Subjects:
uskonnonopetus
opettajuus
opettajana kehittyminen
alkuopetus
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10558
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10558

Similar Items

  • "Vähitellen aina enemmän ja enemmän uskaltaa" : tapaustutkimus luokanopettajan kehittymisestä uskonnonopettajana
    by: Elo, Timo
    Published: (1997)
  • Being a teacher in England : teacher development in the biographies of three English primary school teachers
    by: Löppönen, Heidi
    Published: (2017)
  • Ihastuttava - vihastuttava uskontokasvatus : keskustelua erään päivälehden verkkosivuilla
    by: Maijala, Seija
    Published: (2012)
  • Peruskoulun ala-asteen VI luokan oppilaiden vanhempien asenteet evankelis-luterilaista uskonnonopetusta kohtaan
    by: Valve, Veikko
    Published: (1988)
  • Mukautettuun opetukseen osallistuvien oppilaiden jumalakuva
    by: Pöyhönen, Jari
    Published: (1994)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report