Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Format: Remove Filter Master's thesis
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Format: Remove Filter Master's thesis
  • Integraatio luokanopettajan ko...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Integraatio luokanopettajan kokemana : arkitodellisuus uudessa lähtökohdassa

Integraatio luokanopettajan kokemana arkitodellisuus uudessa lähtökohdassa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Suuronen, Arto
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2000
Subjects:
integraatio
myytti
psykokulttuuri
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10554
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10554

Similar Items

  • Integraatio luokanopettajan kokemana : arkitodellisuus uudessa lähtökohdassa
    by: Suuronen, Arto
    Published: (2000)
  • Erityisoppilaiden osittainen integraatio yleisopetukseen
    by: Leppiniemi, Päivi
    Published: (2013)
  • Sopeutumattomuus, integraatio ja koulukulttuuri
    by: Hakala, Juha
    Published: (2001)
  • Integraatio ja opettajat : peruskoulun opettajien käsityksiä erityisoppilaiden sijoittamisesta yleisopetukseen
    by: Ollqvist, Päivi
    Published: (2001)
  • Pelastaja vai tuhoaja? : 6.-luokkalaisten käsityksiä ufoista ja humanoideista
    by: Jutila, Maarit
    Published: (1998)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report