Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Käsitätkö?
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Käsitätkö? : luokanopettajien ja aineenopettajien toistensa työhön ja opettajuuteen liittyviä käsityksiä

Käsitätkö? luokanopettajien ja aineenopettajien toistensa työhön ja opettajuuteen liittyviä käsityksiä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Jylhä, Krista, Taavitsainen, Heikki
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2002
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
luokanopettajat
aineenopettajat
opettajuus
käsitykset
opettajankoulutus
muutos
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10542
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10542

Similar Items

  • Käsitätkö? : luokanopettajien ja aineenopettajien toistensa työhön ja opettajuuteen liittyviä käsityksiä
    by: Jylhä, Krista
    Published: (2002)
  • Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä
    by: Virkki, Antti
    Published: (2022)
  • Aineenopettajien kokemuksia opetuksen eheyttämisestä
    by: Holmberg, Veera
    Published: (2020)
  • Musiikinopettajan toinen opetettava aine : kartoitus musiikinopettajien koulutuksen vastaavuudesta työelämään laaja-alaisen kelpoisuuden näkökulmasta
    by: Keski-Säntti, Päivi
    Published: (2008)
  • Kollegiaalisen tuen yhteys luokanopettajien kokemaan työn merkityksellisyyteen
    by: Paukkunen, Anu
    Published: (2023)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report