Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Mikä näppäreissä motivoi?
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Mikä näppäreissä motivoi? : soittamisen motivaatio Perhonjokilaakson kansalaisopiston viulupiireissä

Mikä näppäreissä motivoi? soittamisen motivaatio Perhonjokilaakson kansalaisopiston viulupiireissä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Virkkala, Jaana
Other Authors: Humanistinen tiedekunta, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Humanities, Faculty of Education, Musiikin laitos, Opettajankoulutuslaitos, Department of Music, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1999
Subjects:
Musiikkikasvatus
Luokanopettajakoulutus
Music Education
Teacher Education
3052
103
harrastukset
motivaatio
soittaminen
kansanmusiikki
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10489
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10489

Similar Items

  • Mikä näppäreissä motivoi? : soittamisen motivaatio Perhonjokilaakson kansalaisopiston viulupiireissä
    by: Virkkala, Jaana
    Published: (1999)
  • Nuorten bändisoiton motivaatio
    by: Tykkyläinen, Laura
    Published: (2007)
  • Mikä musiikinopettajia motivoi? : alle ja yli 10 vuotta työskennelleiden musiikinopettajien opettamismotivaatioon vaikuttavien tekijöiden vertailua
    by: Sällinen, Sanna
    Published: (2021)
  • Bändisoiton motivaatio kahdeksasluokkalaisilla
    by: Aaltonen, Liina
    Published: (2001)
  • Musiikkiharrastus ja motivaatio koulun musiikintunneilla
    by: Kivikoski, Laura
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report