Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter tillrinningsområden
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter tillrinningsområden
  • Kahden alkuopetuksen matematii...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kahden alkuopetuksen matematiikan oppikirja -sarjan didaktinen analyysi

Kahden alkuopetuksen matematiikan oppikirja -sarjan didaktinen analyysi

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Perkkilä, Päivi
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Licentiate thesis
Language:fin
Published: 1999
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10442
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10442

Similar Items

  • Kahden alkuopetuksen matematiikan oppikirja -sarjan didaktinen analyysi
    by: Perkkilä, Päivi
    Published: (1999)
  • Alkuopetuksen matematiikan toimintamateriaalien analyysi Kephartin teorian avulla
    by: Seppä, Sanna Riikka
    Published: (1999)
  • Sisätautikirurgisen hoitotyön oppikirja itseopiskelun tukena
    by: Haapalainen, Anneli, et al.
    Published: (2000)
  • Matematiikan sanalliset tehtävät ja niiden opettaminen alkuopetuksen opettajien kokemana
    by: Sipiläinen-Ersta, Jenna
    Published: (2020)
  • Ylöspäin eriyttäminen alkuopetuksen matematiikassa
    by: Paloranta, Johanna
    Published: (2024)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report