”Enemmän kuin koruja” ajallisuus ja kokemuksellisuus Kalevala Korun tuotekuvauksissa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten tarinan piirteistä ajallisuus ja kokemuksellisuus näyttäytyvät Kalevala Korun tuotteiden verkkomyyntisivujen pienissä tarinoissa sekä millaisia muita diskursiivisia keinoja tuotteistamisessa on käytetty. Molemmat tarinalliset keinot käyvät tekstei...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Harju, Siiri
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103962