Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Opettajuuden reittejä
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Opettajuuden reittejä : nuoren kielenopettajan koulukokemusten merkitys opettajan käyttötiedolle

Opettajuuden reittejä nuoren kielenopettajan koulukokemusten merkitys opettajan käyttötiedolle

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Ruohotie-Lyhty, Maria
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2006
Subjects:
käyttötieto
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
kielet
opettajat
nuoruus
koulukasvatus
kokemukset
kvalitatiivinen tutkimus
opetus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10396
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10396

Similar Items

  • Opettajuuden reittejä : nuoren kielenopettajan koulukokemusten merkitys opettajan käyttötiedolle
    by: Ruohotie-Lyhty, Maria
    Published: (2006)
  • Henkilökunnan koulutuksessa merkityksellisiksi koettujen sisältöjen näkyminen päivähoidon kuntouttavassa arjessa
    by: Carlson, Marjut
    Published: (2005)
  • Opettajuuden alkutaival : vastavalmistuneen vieraan kielen opettajan toimijuus ja ammatillinen kehittyminen
    by: Ruohotie-Lyhty, Maria
    Published: (2011)
  • Opettajuuden alkutaival : vastavalmistuneen vieraan kielen opettajan toimijuus ja ammatillinen kehittyminen
    by: Ruohotie-Lyhty, Maria
    Published: (2011)
  • Opettajan kadonnutta autonomiaa etsimässä
    by: Lapinoja, Kari Pekka
    Published: (2006)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report