Säännöllistä yhteistyötä ja vuosiluokkiin sitomatonta opetusta opettajien näkemyksiä joustavan esi- ja alkuopetuksen toteuttamisesta

Tämän laadullisen tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten esi- ja alkuopettajat toteuttavat käytännön tasolla joustavaa esi- ja alkuopetusta, ja mitkä asiat edesauttavat tai haastavat toiminnan toteuttamista. Tavoitteena oli ymmärtää, millaisia vaikutuksia ja seurauksia opettajien toteuttamalla...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Sikala, Nelli, Silvonen, Oona
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103850