Säännöllistä yhteistyötä ja vuosiluokkiin sitomatonta opetusta opettajien näkemyksiä joustavan esi- ja alkuopetuksen toteuttamisesta

Tämän laadullisen tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten esi- ja alkuopettajat toteuttavat käytännön tasolla joustavaa esi- ja alkuopetusta, ja mitkä asiat edesauttavat tai haastavat toiminnan toteuttamista. Tavoitteena oli ymmärtää, millaisia vaikutuksia ja seurauksia opettajien toteuttamalla...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Sikala, Nelli, Silvonen, Oona
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103850