Häiriökysyntä ja markkinointiviestinnän merkitys sen hallinnassa julkisen sektorin organisaatiossa

Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on lisätä ymmärrystä häiriökysynnän ilmiöstä julkisen sektorin organisaatioissa sekä tutkia sitä, millainen merkitys markkinointiviestinnällä on häiriökysynnän hallinnassa. Tutkielmassa pyritään selvittämään työntekijöiden tarjoaman näkökulman kautta, miten hä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Aurell, Leo
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103845