Urheiluseuran ja yrityksen sponsorisuhde: Vaikutukset osapuolten brändi-identiteetteihin

Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on tarkastella, miten sponsorisuhde vaikuttaa urheiluseuran ja sponsoriyrityksen brändi-identiteetteihin. Tutkimus keskittyy amerikkalaisen jalkapallon kontekstiin Suomessa, jossa urheiluseurat ovat usein taloudellisesti riippuvaisia sponsoroinnista ja yrity...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pitkonen, Roni, Kjellberg, Viljami
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103818