Vanhempien kotitehtävissä auttamiseen liittyvien tunteiden yhteys 7. -luokkalaisten matematiikan osaamista koskeviin kausaaliattribuutioihin

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, missä määrin vanhempien kotitehtävissä auttamiseen liittyvät tunteet ovat yhteydessä seitsemäsluokkalaisten nuorten matematiikan osaamista koskeviin kausaaliattribuutioihin. Lisäksi selvitettiin, onko tämä yhteys erilainen tytöillä ja pojilla. Vanhempien...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tuohimaa, Henna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103795