Pikamuodin ja vastuullisen muodin brändistrategiaerojen vaikutus kuluttajan ostopäätökseen

Tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella pikamuodin ja vastuullisen muodin brändistrategioiden keskeisiä piirteitä, niiden vaikutuksia kuluttajakäyttäytymi seen sekä sitä, kuinka nämä strategiat heijastavat kuluttajien arvoja ja odotuksia osana muuttuvaa kulutuskulttuuria. Aihe on ajankohtainen,...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Perttula, Eemil, Uuttu, Vilma
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103744