Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Kuullun ymmärtämisen arviointi...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kuullun ymmärtämisen arviointi ja yhteydet ensimmäisen luokan oppilaiden kielellisiin taitoihin ja lukemiseen

Kuullun ymmärtämisen arviointi ja yhteydet ensimmäisen luokan oppilaiden kielellisiin taitoihin ja lukemiseen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Tiainen, Tanja
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2006
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
kuullun ymmärtäminen
luetun ymmärtäminen
lukutaito
koulutulokkaat
kielellinen kehitys
arviointi
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10373
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10373

Similar Items

  • Kuullun ymmärtämisen arviointi ja yhteydet ensimmäisen luokan oppilaiden kielellisiin taitoihin ja lukemiseen
    by: Tiainen, Tanja
    Published: (2006)
  • Teknisen lukutaidon ja kuullun ymmärtämisen yhteydet luetun ymmärtämiseen alakoulun alussa
    by: Hyväri, Heidi
    Published: (2011)
  • Kuullun ymmärtämisen heikkous ja luetun ymmärtämisen vahvuus : kuullun ja luetun ymmärtämisen suhde 3. ja 9. luokalla
    by: Immonen, Maarit
    Published: (2006)
  • Teknisen lukutaidon ja kuullun ymmärtämisen yhteydet luetun ymmärtämiseen alakoulun alussa
    by: Hyväri, Heidi
    Published: (2011)
  • Tapaustutkimus luetun ymmärtämisen haasteista kolmannen luokan oppilaiden keskuudessa
    by: Haiko, Riikka
    Published: (2012)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report