Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Lukumäärään liittyvien varhais...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Lukumäärään liittyvien varhaisten matemaattisten taitojen kehitys esiopetusvuoden aikana

Lukumäärään liittyvien varhaisten matemaattisten taitojen kehitys esiopetusvuoden aikana

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Kuivamäki, Elina
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2006
Subjects:
varhaiset matemaattiset taidot
subitisaatio
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
lukumäärä
taidot
matemaattinen lahjakkuus
esiopetus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10364
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10364

Similar Items

  • Lukumäärään liittyvien varhaisten matemaattisten taitojen kehitys esiopetusvuoden aikana
    by: Kuivamäki, Elina
    Published: (2006)
  • Ensimmäisen luokan oppilaiden kouluun ja matematiikkaan liittyvien tunteiden sekä varhaisten matemaattisten taitojen väliset yhteydet
    by: Malkki, Heidi
    Published: (2024)
  • Subitisaatiotaidot aritmeettisena kouluvalmiutena
    by: Salminen, Mari
    Published: (2014)
  • Matemaattisten taitojen tukeminen Etelä-Pohjanmaan paikallisissa varhaiskasvatussuunnitelmissa
    by: Kaksonen, Marika, et al.
    Published: (2025)
  • Ensimmäisen luokan matematiikan taitojen ennustaminen : lapsen varhaisten matematiikan taitojen ja temperamentin sekä kodin matemaattisen ympäristön vaikutus
    by: Katisko, Mesi
    Published: (2022)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report