Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Inhimillistä matematiikkaa
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Inhimillistä matematiikkaa : katsaus kolmen viidennen luokan matematiikan oppikirjan geometriaosuuksiin

Inhimillistä matematiikkaa katsaus kolmen viidennen luokan matematiikan oppikirjan geometriaosuuksiin

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Aavikko, Miko, Lampinen, Pekka
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2003
Subjects:
radikaali konstruktivismi
opetussuunnitelman perusteet
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
geometria
konstruktivismi
oppikirjat
aktivointi
tehtävät
sisällönanalyysi
opetussuunnitelmat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10361
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10361

Similar Items

  • Inhimillistä matematiikkaa : katsaus kolmen viidennen luokan matematiikan oppikirjan geometriaosuuksiin
    by: Aavikko, Miko
    Published: (2003)
  • Opettajuus perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa 2014
    by: Lassila, Niko, et al.
    Published: (2015)
  • Analyse des exercices de prononciation du manuel J’aime 1 à l’aune des directives générales pour l’enseignement au collège et au lycée
    by: Tikanmäki, Katriina
    Published: (2017)
  • Eulerin kaavat ja radikaali konstruktivismi
    by: Haverinen, Jasmin
    Published: (2024)
  • Luokanopettajien näkemyksiä toiminnallisista oppimisympäristöistä
    by: Töhönen, Heidi
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report