Oppimiseen liittyvät tunteet ja oppilaan kokema opettajan emotionaalinen tuki 1. luokalla: yhteydet lukemisen ja matematiikan taitotasoon ja ADHD-oireisiin

Oppimiseen liittyvät myönteiset tunteet tukevat oppimista, ja riittävä opettajan emotionaalinen tuki on yksi mahdollinen niiden kokemista edistävä tekijä. Tunteiden kielteisyys voi kuitenkin korostua erityisesti niillä oppilailla, joilla on heikko lukemisen tai matematiikan taitotaso tai ADHD-oireit...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Aittaniemi, Anni, Övermark, Emilia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103545