Sustainability communication in brand image construction a case study of Lumene and Sand & sky

Huoli luonnosta ja sen kestävyydestä on kasvanut huomattavasti viime vuosikymmenien aikana, jonka vuoksi myös kosmetiikkayritykset ovat joutuneet muuttamaan tai hiomaan markkinointitapojaan pysyäkseen kuluttajien suosiossa. Ekologisuudelle ja luonnon kestävyydelle annetaan yhä enemmän arvoa, mikä nä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Malinen, Rosanna
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103495