Taidelähtöiset opetusmenetelmät alakoulun kielenopetuksessa

Tämä pro gradu -tutkielma tarkastelee taidelähtöisten opetusmenetelmien mahdollisuuksia tukea kielenoppimista alakoulun opetuksessa. Tutkimuksen tavoitteena on kuvata, miten taidelähtöiset menetelmät, erityisesti perinteinen japanilainen kamishibai-tarinateatteri, voivat rikastuttaa vieraan kielen o...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sormunen, Anniina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103486