To be, or to be dairy-free a multimodal critical discourse analysis on packagings of plant-based alternatives to dairy

Vegaanisen ja kasvipohjaisen ruokavalioiden yleistyessä on ajankohtaista analysoida kasvipohjaisten elintarvikkeiden tyyliä tuoda esiin vegaanisuus. Tämän tutkielman aiheena on tutkia, kuinka vegaanisuus ilmentyy 14:sta kasvipohjaisen tuotteen pakkauksissa. Tutkimukseen valikoitui kasvipohjaisia vai...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hyppölä, Jenni
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103477