Tietoinen kuluttaminen ja ostomotivaatio Z-sukupolven second hand -vaatekulutuksessa

Tämän tutkielman tarkoituksena on tarkastella tietoisen kuluttamisen roolia Z-sukupolven second hand –vaatekulutuksessa. Tutkielma pyrkii myös tarkastelemaan Z-sukupolven käsityksiä second hand –vaatteiden ostomotiiveista ja analysoimaan niiden ja tietoisen kuluttamisen välisiä yhteyksiä. Tutkielma...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Raappana, Karita, Saarela, Rasmus
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103474