Kolmannen luokan opettajan matematiikan opettamisen pystyvyysuskomusten yhteys matematiikkaan suhtautumiseen, oppilasmäärään ja tukea tarvitsevien määrään

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten kolmannen luokan opettajan matematiikan opettamisen pystyvyysuskomukset ovat yhteydessä hänen suhtautumiseensa matematiikkaan, luokan oppilasmäärään ja tukea tarvitsevien oppilaiden määrään. Tuen tarpeet liittyivät oppimisen, sosioemotionaalisiin,...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Peltola, Roosa
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103439