Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Ei mikään pikataival!"
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Ei mikään pikataival!" : näkökulma matematiikan opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen

"Ei mikään pikataival!" näkökulma matematiikan opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen

Bibliographic Details
Main Author: Kyllönen, Ritva
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1998
Subjects:
konstruktivismi
matematiikka
opetus
opetussuunnitelma
oppimiskäsitys
oppimistapahtuma
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10334
  • Holdings
  • Description
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Hyvän matematiikan opettajan jäljillä : kokemuksia matematiikan opettamisesta ja opetuksen kehittämistarpeista
    by: Hyvärinen, Johanna
    Published: (2002)
  • Kahden osittain mukautetun opetussuunnitelman mukaan opiskelevan kahdeksasluokkalaisen dynaamista arviointia yksilöllistä ohjattua oppimistapahtumaa kokeillen
    by: Hiltunen, Liisa
    Published: (1996)
  • Laskemista vai ajattelemista? : luokanopettajien käsityksiä matematiikan opettamisesta
    by: Kallinen, Päivi
    Published: (1996)
  • Ala-asteen opettajien käsityksiä liikunnan oppilasarvioinnista
    by: Lautala, Antti
    Published: (1999)
  • Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista
    by: Haapala, Anne-Mari
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report