Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • "Ei mikään pikataival!"
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Ei mikään pikataival!" : näkökulma matematiikan opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen

"Ei mikään pikataival!" näkökulma matematiikan opetuksen ja opetussuunnitelman kehittämiseen

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kyllönen, Ritva
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 1998
Aiheet:
konstruktivismi
matematiikka
opetus
opetussuunnitelma
oppimiskäsitys
oppimistapahtuma
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10334
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10334

Samankaltaisia teoksia

  • Hyvän matematiikan opettajan jäljillä : kokemuksia matematiikan opettamisesta ja opetuksen kehittämistarpeista
    Tekijä: Hyvärinen, Johanna
    Julkaistu: (2002)
  • Kahden osittain mukautetun opetussuunnitelman mukaan opiskelevan kahdeksasluokkalaisen dynaamista arviointia yksilöllistä ohjattua oppimistapahtumaa kokeillen
    Tekijä: Hiltunen, Liisa
    Julkaistu: (1996)
  • Laskemista vai ajattelemista? : luokanopettajien käsityksiä matematiikan opettamisesta
    Tekijä: Kallinen, Päivi
    Julkaistu: (1996)
  • Ala-asteen opettajien käsityksiä liikunnan oppilasarvioinnista
    Tekijä: Lautala, Antti
    Julkaistu: (1999)
  • Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista
    Tekijä: Haapala, Anne-Mari
    Julkaistu: (2003)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus