Vierola, M., Pasanen, O., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Palveluyrityksen uudelleenbrändäys ja sen vaikutus asiakaskokemukseen.
Chicago-viite (17. p.)Vierola, Maiju, Oskari Pasanen, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Palveluyrityksen Uudelleenbrändäys Ja Sen Vaikutus Asiakaskokemukseen. 2025.
MLA-viite (9. p.)Vierola, Maiju, et al. Palveluyrityksen Uudelleenbrändäys Ja Sen Vaikutus Asiakaskokemukseen. 2025.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.