Palveluyrityksen uudelleenbrändäys ja sen vaikutus asiakaskokemukseen

Tämä tutkimus tarkastelee uudelleenbrändäystä ja sen vaikutusta asiakasko-kemukseen. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten brändiuudistus muuttaa asiakkaiden käsitystä yrityksestä ja brändistä, sekä selvittää, millä tavoin se vaikuttaa asiakaskokemukseen ja asiakassuhteisiin. Tapaustutki-mukse...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Vierola, Maiju, Pasanen, Oskari
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103336