APA-viite (7. p.)

Vierola, M., Pasanen, O., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Palveluyrityksen uudelleenbrändäys ja sen vaikutus asiakaskokemukseen.

Chicago-viite (17. p.)

Vierola, Maiju, Oskari Pasanen, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Palveluyrityksen Uudelleenbrändäys Ja Sen Vaikutus Asiakaskokemukseen. 2025.

MLA-viite (9. p.)

Vierola, Maiju, et al. Palveluyrityksen Uudelleenbrändäys Ja Sen Vaikutus Asiakaskokemukseen. 2025.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.