Opettajien kokemuksia TCM-menetelmän merkityksestä luokkaympäristössä

Tämän kvalitatiivisen tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella TCM (Teacher Classroom Management) - koulutuksen merkitystä perusopetuksessa toimivien opettajien omiin kokemuksiin luokkahuoneessa. Tutkimus liittyi kahdessa koulussa toteutettuun TCM-menetelmän pilotointiin, jonka vaikuttavuutta selvi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tulokas-Reponen, Enni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103300