Oppilaan minäkäsitys ja itsetunto uuden käsityötaidon oppimisessa

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia muutoksia oppilaiden itsetunnon arvioissa tapahtuu uuden taidon opettelun aikana käsityön oppiaineessa. Lisäksi oltiin kiinnostuneista tekijöistä, jotka nämä mahdolliset muutokset aiheuttavat. Tutkimus toteutettiin monimetodisena laadullisena tapaus...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kuusenmäki, Oona, Takala, Sanni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103284