Luokanopettajien ja luokanopettajaopiskelijoiden näkemyksiä positiivisesta pedagogiikasta alakoulussa

Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää luokanopettajien ja luokanopettajaopiskelijoiden näkemyksiä ja kokemuksia positiivisesta pedagogiikasta sekä sen toteuttamisesta alakoulussa. Tutkimukseen osallistui kolme luokanopettajaa sekä kolme maisterivaiheen luokanopettajaopiskelijaa eri...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ala-Sunila, Sonja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103141