Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Seikkailu - pelkkää ramboilua...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Seikkailu - pelkkää ramboilua vai ihmisenä kasvua? : tapaustutkimus Villi Sessio ry:n seikkailukasvatuskurssin kokemuksista

Seikkailu - pelkkää ramboilua vai ihmisenä kasvua? tapaustutkimus Villi Sessio ry:n seikkailukasvatuskurssin kokemuksista

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Ronni, Virve, Vaismaa, Paula
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1999
Subjects:
seikkailu
seikkailukasvatus
huippukokemus
ryhmä
siirtovaikutus
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10312
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10312

Similar Items

  • Seikkailu - pelkkää ramboilua vai ihmisenä kasvua? : tapaustutkimus Villi Sessio ry:n seikkailukasvatuskurssin kokemuksista
    by: Ronni, Virve
    Published: (1999)
  • Seikkailukasvatus: "Ulos luokasta, mutta ei koulusta"
    by: Kalliokoski, Paula, et al.
    Published: (1999)
  • "Elämä on seikkailua" : neljäsluokkalaisten kokemuksia seikkailupäivästä
    by: Laakso, Ari
    Published: (2003)
  • Taikurit, tivolit ja huvipuistot : tutkimus Keski-Suomen alueen seikkailu- ja elämysliikunnan ohjelmapalveluita tuottavista yrityksistä
    by: Helin, Anu
    Published: (2004)
  • Mitä on seikkailukasvatus? : katsaus seikkailukasvatuksen perusteisiin
    by: Fossi, Ritva
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report