Eurooppalaisen autokaupan vastuullisuusviestintä: teot, tavoitteet ja strateginen monitulkintaisuus

Tiivistelmä – Eurooppalaiset autokaupan alan toimijat ovat kooltaan suuria ja näin ollen heidän vastuullisuus- tai vastuuttomuustoimillansa on laaja-alaisia suoria tai epäsuoria vaikutuksia. Siitä huolimatta toimialan vastuullisuutta on tutkittu vain vähän. Lisäksi vastuullisuusraportointidirektiivi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Loppela, Jaakko
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103103