Game over ongelmapelaamisen yhteys itsekoettuun työkykyyn yli 40- vuotiailla työssäkäyvillä henkilöillä

Ongelmapelaaminen on lisääntynyt digipelaamisen kasvun seurauksena. Digipelaamisen vaikutuksia pelaajiin on tutkittu ja pelaamisen haitat ja hyödyt voidaan kuvata jatkumona , ja vaikutukset vaihtuvat syklisesti pelaajan tilanteesta riippuen. Pelaamisesta tulee ongelmape-laamista sen ylittäessä 30 h/...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Bredberg, Katriina
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103102