Dataako koulu vai kouluko dataa? asiantuntijoiden kuvauksia koulun tehtävistä datafikaation näkökulmasta

Tässä tutkimuksessa tutkittiin asiantuntijoiden kuvauksia koulun tehtävistä datafikaation näkökulmasta. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisena asiantuntijat kuvaavat koulun tehtäviä datafikaation näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena teoriaohjaavaa sisällönanaly...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laasonen, Eino
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103101