Itsesäätelytekijöistä johtuva tuen tarve matematiikan kotitehtävätilanteissa ja sen yhteys minäpystyvyyteen, aritmeettiseen sujuvuuteen, sinnikkyyteen ja itsesäätelyyn

Tämän tutkielman tavoitteena oli selvittää, miten opettajan arvio lapsen itsesäätelyyn liittyvistä haasteista ja sinnikkyydestä on yhteydessä vanhempien kokemuksiin lapsen itsesäätelytekijöihin perustuvasta tuen tarpeesta matematiikan kotitehtävätilanteissa. Lisäksi tutkimuksessa tarkasteltiin lapse...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Niemi, Elina, Välikauppi, Aino
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102971